Joalanta Szempruch
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Trends in the learning of early childhood education teachers. Review of foreign research Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2024 / Tom 15 / Numer 3 (48) / s. 257 - 2702024CZYSTY TEKST
Ewelina Rzońca, Joalanta Szempruch, Trends in the learning of early childhood education teachers. Review of foreign research, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 3 (48), s. 257 - 270
BIBTEX@Article{ authors = "Ewelina Rzońca, Joalanta Szempruch", title = "Trends in the learning of early childhood education teachers. Review of foreign research", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 3 (48)", pages = "257 - 270" }
-
"Pedeutologia. Studium teoretyczno-pragmatyczne", Jolanta Szempruch, Kraków 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2015 / Numer 1 / s. 298 - 3042015CZYSTY TEKST
Dorota Grabowska, Joalanta Szempruch, "Pedeutologia. Studium teoretyczno-pragmatyczne", Jolanta Szempruch, Kraków 2013 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 298 - 304
BIBTEX@Article{ authors = "Dorota Grabowska, Joalanta Szempruch", title = ""Pedeutologia. Studium teoretyczno-pragmatyczne", Jolanta Szempruch, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "298 - 304" }