-
Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 427 - 4362016CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 427 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Maciaszczyk", title = "Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "427 - 436" }
-
Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 119 - 1282015CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Maciaszczyk", title = "Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "119 - 128" }
-
Zachowania konsumenckie osób niepełnosprawnych ruchowo : sytuacja na rynku pracy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 123 - 1322011CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, Zachowania konsumenckie osób niepełnosprawnych ruchowo : sytuacja na rynku pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Maciaszczyk", title = "Zachowania konsumenckie osób niepełnosprawnych ruchowo : sytuacja na rynku pracy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "123 - 132" }
-
Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 19 - 252017CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 19 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Maciaszczyk", title = "Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "19 - 25" }