Joanna Rokita-Jaśkow
2 artykuły w 2 czasopismach
-
(Bardzo) wczesne nauczanie języków obcych. Kilka uwag na temat celów, możliwości i metodyki Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2018 / Numer 2(22) / s. 25 - 362018CZYSTY TEKST
Joanna Rokita-Jaśkow, (Bardzo) wczesne nauczanie języków obcych. Kilka uwag na temat celów, możliwości i metodyki, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rokita-Jaśkow", title = "(Bardzo) wczesne nauczanie języków obcych. Kilka uwag na temat celów, możliwości i metodyki", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "25 - 36" }
-
Social Constraints of Aspirations for Second Language Achievement Opublikowano w: Theory and Practice of Second Language Acquisition 2018 / Tom 4 / Numer 1 / s. 49 - 682018CZYSTY TEKST
Joanna Rokita-Jaśkow, Social Constraints of Aspirations for Second Language Achievement , Theory and Practice of Second Language Acquisition, 2018 / Tom 4 / Numer 1, s. 49 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rokita-Jaśkow", title = "Social Constraints of Aspirations for Second Language Achievement ", journal = "Theory and Practice of Second Language Acquisition", issue = "2018 / Tom 4 / Numer 1", pages = "49 - 68" }