-
"Demokracja i edukacja : dylematy, diagnozy, doświadczenia", Katarzyna Gawlicz, Paweł Rudnicki, Marci Starnawski i Tomasz Tokarz, Wrocław 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 1(53) / s. 169 - 1762015CZYSTY TEKST
Karolina Karpińska, Katarzyna Gawlicz, Paweł Rudnicki, Marcin Starnawski, Tomasz Tokarz, "Demokracja i edukacja : dylematy, diagnozy, doświadczenia", Katarzyna Gawlicz, Paweł Rudnicki, Marci Starnawski i Tomasz Tokarz, Wrocław 2014 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 1(53), s. 169 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Karpińska, Katarzyna Gawlicz, Paweł Rudnicki, Marcin Starnawski, Tomasz Tokarz", title = ""Demokracja i edukacja : dylematy, diagnozy, doświadczenia", Katarzyna Gawlicz, Paweł Rudnicki, Marci Starnawski i Tomasz Tokarz, Wrocław 2014 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 1(53)", pages = "169 - 176" }
-
Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 4(35) / s. 28 - 382016CZYSTY TEKST
Katarzyna Gawlicz, Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 28 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Gawlicz", title = "Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "28 - 38" }