Marcin Szczurski
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia na EURO 2016 Opublikowano w: Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku 2017 / Numer 1 (19) / s. 63 - 722017CZYSTY TEKST
Marcin Szczurski, E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia na EURO 2016 , Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2017 / Numer 1 (19), s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Szczurski", title = "E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia na EURO 2016 ", journal = "Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku", issue = "2017 / Numer 1 (19)", pages = "63 - 72" }