Kamila Szymańska
7 artykuły w 4 czasopismach
-
Koncepcja bezrobocia równowagi. Odniesienie do gospodarki Polski / Kamila Szymańska. Opublikowano w: Contemporary Economics 2009 / Tom 3 / Numer 2 / s. 13 - 222009CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, Koncepcja bezrobocia równowagi. Odniesienie do gospodarki Polski / Kamila Szymańska., Contemporary Economics, 2009 / Tom 3 / Numer 2, s. 13 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Szymańska", title = "Koncepcja bezrobocia równowagi. Odniesienie do gospodarki Polski / Kamila Szymańska.", journal = "Contemporary Economics", issue = "2009 / Tom 3 / Numer 2", pages = "13 - 22" }
-
Konferencja naukowa „Kościół imienia Żłóbka Chrystusa (Kripplein Christi) we Wschowie na tle procesu konfesjonalizacji w krajach Europy Środkowej u schyłku XVI i na początku XVII wieku" (Wschowa, 21 -22 X 2010 r.) / Kamila Szymańska. Opublikowano w: Śląski Kwartalnik Historyczny Sobótka 2011 / Tom 66 / Numer 2 / s. 152 - 1562011CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, Konferencja naukowa „Kościół imienia Żłóbka Chrystusa (Kripplein Christi) we Wschowie na tle procesu konfesjonalizacji w krajach Europy Środkowej u schyłku XVI i na początku XVII wieku" (Wschowa, 21 -22 X 2010 r.) / Kamila Szymańska., Śląski Kwartalnik Historyczny Sobótka, 2011 / Tom 66 / Numer 2, s. 152 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Szymańska", title = "Konferencja naukowa „Kościół imienia Żłóbka Chrystusa (Kripplein Christi) we Wschowie na tle procesu konfesjonalizacji w krajach Europy Środkowej u schyłku XVI i na początku XVII wieku" (Wschowa, 21 -22 X 2010 r.) / Kamila Szymańska.", journal = "Śląski Kwartalnik Historyczny Sobótka", issue = "2011 / Tom 66 / Numer 2", pages = "152 - 156" }
-
Źródła i materiały do dziejów braci w zbiorach Muzeum Okręgowego w Lesznie Opublikowano w: Biblioteka 2005 / Tom 9 (18) / s. 165 - 1742005CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, Źródła i materiały do dziejów braci w zbiorach Muzeum Okręgowego w Lesznie, Biblioteka, 2005 / Tom 9 (18), s. 165 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Szymańska", title = "Źródła i materiały do dziejów braci w zbiorach Muzeum Okręgowego w Lesznie", journal = "Biblioteka", issue = "2005 / Tom 9 (18)", pages = "165 - 174" }
-
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 171 - 1812016CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska", title = "Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "171 - 181" }
-
Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 27 - 402017CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Szymańska", title = "Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "27 - 40" }
-
Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 339 - 3492016CZYSTY TEKST
Halina Klepacz, Marian Niedźwiedziński, Kamila Szymańska, Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 339 - 349
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Klepacz, Marian Niedźwiedziński, Kamila Szymańska", title = "Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "339 - 349" }
-
Makroekonomiczne przyczyny zadłużenia polskiej służby zdrowia / Kamila Szymańska. Opublikowano w: Contemporary Economics 2008 / Tom 2 / Numer 2 / s. 5 - 172008CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, Makroekonomiczne przyczyny zadłużenia polskiej służby zdrowia / Kamila Szymańska., Contemporary Economics, 2008 / Tom 2 / Numer 2, s. 5 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Szymańska", title = "Makroekonomiczne przyczyny zadłużenia polskiej służby zdrowia / Kamila Szymańska.", journal = "Contemporary Economics", issue = "2008 / Tom 2 / Numer 2", pages = "5 - 17" }