-
Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 11 - 232015CZYSTY TEKST
Sylwia Badowska, Anna Rogala, Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Badowska, Anna Rogala", title = "Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "11 - 23" }
-
Konsumencka innowacyjności a zachowania konsumentów seniorów - wyniki badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 2 (1) / s. 204 - 2232016CZYSTY TEKST
Sylwia Badowska, Anna Rogala, Konsumencka innowacyjności a zachowania konsumentów seniorów - wyniki badań, Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 2 (1), s. 204 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Badowska, Anna Rogala", title = "Konsumencka innowacyjności a zachowania konsumentów seniorów - wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 2 (1)", pages = "204 - 223" }