Marta Wiatr
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Konteksty refleksyności współczesnych rodziców Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 3 (71) / s. 71 - 822015CZYSTY TEKST
Marta Wiatr, Konteksty refleksyności współczesnych rodziców , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wiatr", title = "Konteksty refleksyności współczesnych rodziców ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "71 - 82" }
-
"Życie codzienne w średniowiecznym mieście" : konferencja w Sobótce, 22-25 października 1996 r. Opublikowano w: Kwartalnik Historii Kultury Materialnej 1997 / Tom 45 / Numer 1 / s. 119 - 1211997CZYSTY TEKST
Wojciech Bis, Magda Brzuska, Marcin Jasiński, Magda Jekiel, Artur Pawłowski, Tomasz Petrykowski, Marta Wiatr, "Życie codzienne w średniowiecznym mieście" : konferencja w Sobótce, 22-25 października 1996 r. , Kwartalnik Historii Kultury Materialnej, 1997 / Tom 45 / Numer 1, s. 119 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Bis, Magda Brzuska, Marcin Jasiński, Magda Jekiel, Artur Pawłowski, Tomasz Petrykowski, Marta Wiatr", title = ""Życie codzienne w średniowiecznym mieście" : konferencja w Sobótce, 22-25 października 1996 r. ", journal = "Kwartalnik Historii Kultury Materialnej", issue = "1997 / Tom 45 / Numer 1", pages = "119 - 121" }
-
Przegląd badań nad zdalną edukacją prowadzoną w polskiej szkole podczas pierwszej fali pandemii COVID-19 - o prymacie techniki i technologii nad refleksją pedagogiczną Opublikowano w: Colloquium 2022 / Numer 1 / s. 135 - 1652022CZYSTY TEKST
Marta Wiatr, Przegląd badań nad zdalną edukacją prowadzoną w polskiej szkole podczas pierwszej fali pandemii COVID-19 - o prymacie techniki i technologii nad refleksją pedagogiczną , Colloquium, 2022 / Numer 1, s. 135 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wiatr", title = "Przegląd badań nad zdalną edukacją prowadzoną w polskiej szkole podczas pierwszej fali pandemii COVID-19 - o prymacie techniki i technologii nad refleksją pedagogiczną ", journal = "Colloquium", issue = "2022 / Numer 1", pages = "135 - 165" }