Maciej Młodzik
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Motives for and Barriers to the Use of Electric Moped Scooter Sharing Services Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2021 / Numer 4(42) / s. 17 - 342021CZYSTY TEKST
Paweł Bartkowiak, Szymon Michalak, Maciej Młodzik, Motives for and Barriers to the Use of Electric Moped Scooter Sharing Services , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2021 / Numer 4(42), s. 17 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bartkowiak, Szymon Michalak, Maciej Młodzik", title = "Motives for and Barriers to the Use of Electric Moped Scooter Sharing Services ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2021 / Numer 4(42)", pages = "17 - 34" }
-
Triathlon jako forma konsumpcji sportowej - motywacje do udziału = Triathlon as a Form of Sport Consumption : Motives for Participation Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2018 / Tom 28 / Numer 2 / s. 45 - 512018CZYSTY TEKST
Adrianna Banio, Ewa Malchrowicz-Mosko, Maciej Młodzik, Adam Omorczyk, Triathlon jako forma konsumpcji sportowej - motywacje do udziału = Triathlon as a Form of Sport Consumption : Motives for Participation , Turyzm/Tourism, 2018 / Tom 28 / Numer 2, s. 45 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Banio, Ewa Malchrowicz-Mosko, Maciej Młodzik, Adam Omorczyk", title = "Triathlon jako forma konsumpcji sportowej - motywacje do udziału = Triathlon as a Form of Sport Consumption : Motives for Participation ", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2018 / Tom 28 / Numer 2", pages = "45 - 51" }