Magdalena Grabarczyk-Tokaj
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Praktyczne zastosowania analiz social media na potrzeby marketingu instytucji naukowych – możliwości i ograniczenia Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 4(10) / s. 3 - 162013CZYSTY TEKST
Magdalena Grabarczyk-Tokaj, Praktyczne zastosowania analiz social media na potrzeby marketingu instytucji naukowych – możliwości i ograniczenia, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 4(10), s. 3 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grabarczyk-Tokaj", title = "Praktyczne zastosowania analiz social media na potrzeby marketingu instytucji naukowych – możliwości i ograniczenia", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 4(10)", pages = "3 - 16" }
-
Muzea w cyfrowym świecie i prosument w muzeum : wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do promocji własnej muzeum Opublikowano w: Muzealnictwo 2013 / Tom 54 / s. 42 - 462013CZYSTY TEKST
Magdalena Grabarczyk-Tokaj, Muzea w cyfrowym świecie i prosument w muzeum : wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do promocji własnej muzeum, Muzealnictwo, 2013 / Tom 54, s. 42 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grabarczyk-Tokaj", title = "Muzea w cyfrowym świecie i prosument w muzeum : wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do promocji własnej muzeum", journal = "Muzealnictwo", issue = "2013 / Tom 54", pages = "42 - 46" }