Marta Grzegory
2 artykuły w 2 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Serwisy społecznościowe jako narzędzie marketingowe Opublikowano w: Studia Informatica 2011 / Tom 28 / s. 35 - 472011CZYSTY TEKST
Marta Grzegory, Serwisy społecznościowe jako narzędzie marketingowe , Studia Informatica, 2011 / Tom 28, s. 35 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Grzegory", title = "Serwisy społecznościowe jako narzędzie marketingowe ", journal = "Studia Informatica", issue = "2011 / Tom 28", pages = "35 - 47" }
-
Zmiany w procesie zakupowym konsumenta Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 55 - 662013CZYSTY TEKST
Marta Grzegory, Zmiany w procesie zakupowym konsumenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Grzegory", title = "Zmiany w procesie zakupowym konsumenta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "55 - 66" }