TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Doświadczenia nieciągłości a refleksyjne uczenie się na podstawie dylematów moralnych : studium jakościowe w ramach badania ETiK-International Edynburg Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2016 / Tom 2 / Numer 1 / s. 71 - 942016CZYSTY TEKST
Andrea R. English, Doświadczenia nieciągłości a refleksyjne uczenie się na podstawie dylematów moralnych : studium jakościowe w ramach badania ETiK-International Edynburg, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 71 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea R. English", title = "Doświadczenia nieciągłości a refleksyjne uczenie się na podstawie dylematów moralnych : studium jakościowe w ramach badania ETiK-International Edynburg", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "71 - 94" }