TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Medialny wizerunek administracji rządowej : analiza zagadnienia na podstawie wybranych artykułów prasowych opublikowanych w "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej" w pierwszym kwartale 2011 r. Opublikowano w: Zarządzanie Publiczne 2012 / Numer 22 (4) / s. 42 - 512012CZYSTY TEKST
Artur Molenda, Medialny wizerunek administracji rządowej : analiza zagadnienia na podstawie wybranych artykułów prasowych opublikowanych w "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej" w pierwszym kwartale 2011 r., Zarządzanie Publiczne, 2012 / Numer 22 (4), s. 42 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Molenda", title = "Medialny wizerunek administracji rządowej : analiza zagadnienia na podstawie wybranych artykułów prasowych opublikowanych w "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej" w pierwszym kwartale 2011 r.", journal = "Zarządzanie Publiczne", issue = "2012 / Numer 22 (4)", pages = "42 - 51" }