-
Komunikacja polityczna za pośrednictwem Internetu przez pokolenie Y Opublikowano w: Political Preferences 2017 / Numer 17 / s. 173 - 1822017CZYSTY TEKST
Wiktor Widera, Komunikacja polityczna za pośrednictwem Internetu przez pokolenie Y, Political Preferences, 2017 / Numer 17, s. 173 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Widera", title = "Komunikacja polityczna za pośrednictwem Internetu przez pokolenie Y", journal = "Political Preferences", issue = "2017 / Numer 17", pages = "173 - 182" }
-
Pozycja konsumenta na rynku na tle teorii kreatywnego monopolu Petera Andreasa Thiela = Consumer's Position on the Market Based on Peter Andreas Thiel's "Creative Monopoly" Theory Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2017 / Tom 18 / Numer 3 / s. 105 - 1172017CZYSTY TEKST
Wiktor Widera, Pozycja konsumenta na rynku na tle teorii kreatywnego monopolu Petera Andreasa Thiela = Consumer's Position on the Market Based on Peter Andreas Thiel's "Creative Monopoly" Theory , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2017 / Tom 18 / Numer 3, s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Widera", title = "Pozycja konsumenta na rynku na tle teorii kreatywnego monopolu Petera Andreasa Thiela = Consumer's Position on the Market Based on Peter Andreas Thiel's "Creative Monopoly" Theory ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2017 / Tom 18 / Numer 3", pages = "105 - 117" }
-
Internet jako interaktywne narzędzie pozycjonowania ofert politycznych Opublikowano w: Political Preferences 2016 / Numer 12 / s. 211 - 2282016CZYSTY TEKST
Wiktor Widera, Internet jako interaktywne narzędzie pozycjonowania ofert politycznych, Political Preferences, 2016 / Numer 12, s. 211 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Widera", title = "Internet jako interaktywne narzędzie pozycjonowania ofert politycznych", journal = "Political Preferences", issue = "2016 / Numer 12", pages = "211 - 228" }
-
Model public relations w komunikacji marketingowej = Public Relations Model in Marketing Communication Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 2 / s. 409 - 4222016CZYSTY TEKST
Wiktor Widera, Model public relations w komunikacji marketingowej = Public Relations Model in Marketing Communication, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 2, s. 409 - 422
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Widera", title = "Model public relations w komunikacji marketingowej = Public Relations Model in Marketing Communication", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 2", pages = "409 - 422" }
-
Przedsiębiorcze zarządzanie samorządem terytorialnym = The Enterpreneurial Management of the Local Government Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 4 / s. 95 - 1272016CZYSTY TEKST
Zbigniew Widera, Wiktor Widera, Ewa Dudzic, Przedsiębiorcze zarządzanie samorządem terytorialnym = The Enterpreneurial Management of the Local Government , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 4, s. 95 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Widera, Wiktor Widera, Ewa Dudzic", title = "Przedsiębiorcze zarządzanie samorządem terytorialnym = The Enterpreneurial Management of the Local Government ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 4", pages = "95 - 127" }
-
Value marketing as a Determinant of Forming a Political Offer in the Process of Communication between Politicians and Voters Opublikowano w: Political Preferences 2018 / Numer 18 / s. 91 - 1022018CZYSTY TEKST
Wiktor Widera, Value marketing as a Determinant of Forming a Political Offer in the Process of Communication between Politicians and Voters, Political Preferences, 2018 / Numer 18, s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Widera", title = "Value marketing as a Determinant of Forming a Political Offer in the Process of Communication between Politicians and Voters", journal = "Political Preferences", issue = "2018 / Numer 18", pages = "91 - 102" }
-
Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego = Big Data as a Tool for Managing the Process of Building an Ideal Society Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 2 / s. 131 - 1402018CZYSTY TEKST
Wiktor Widera, Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego = Big Data as a Tool for Managing the Process of Building an Ideal Society, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 2, s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Widera", title = "Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego = Big Data as a Tool for Managing the Process of Building an Ideal Society", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 2", pages = "131 - 140" }