-
Learning the World through Reading Signs and Images : Emancipatory Pespective Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2018 / Numer 1 / s. 13 - 182018CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Learning the World through Reading Signs and Images : Emancipatory Pespective , Problemy Profesjologii, 2018 / Numer 1, s. 13 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Learning the World through Reading Signs and Images : Emancipatory Pespective ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2018 / Numer 1", pages = "13 - 18" }
-
Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być polityczne Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2021 / Numer 2 (90) / s. 125 - 1272021CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być polityczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być polityczne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "125 - 127" }
-
Teoretyczne i badawcze osiągnięcia pedagogiki krytycznej w Polsce Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 1 (34) / s. 27 - 452021CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Teoretyczne i badawcze osiągnięcia pedagogiki krytycznej w Polsce , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 1 (34), s. 27 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Teoretyczne i badawcze osiągnięcia pedagogiki krytycznej w Polsce ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 1 (34)", pages = "27 - 45" }
-
"Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2014 / Tom 26 / Numer 2(52) / s. 179 - 1832014CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, "Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 179 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = ""Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "179 - 183" }