-
Boty, trolle i fake news - uważaj, kto cię uczy! = Bots, Trolls and Fakenews - Watch out who Teach You! Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 2(28) / s. 218 - 2262019CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Boty, trolle i fake news - uważaj, kto cię uczy! = Bots, Trolls and Fakenews - Watch out who Teach You!, Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 2(28), s. 218 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Boty, trolle i fake news - uważaj, kto cię uczy! = Bots, Trolls and Fakenews - Watch out who Teach You!", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 2(28)", pages = "218 - 226" }
-
Oddziaływanie ICT na szybkość operowania informacją - podobieństwa opinii uczniów i nauczycieli : (Raport z badań) Opublikowano w: Colloquium 2022 / Numer 1 / s. 5 - 202022CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Oddziaływanie ICT na szybkość operowania informacją - podobieństwa opinii uczniów i nauczycieli : (Raport z badań) , Colloquium, 2022 / Numer 1, s. 5 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Oddziaływanie ICT na szybkość operowania informacją - podobieństwa opinii uczniów i nauczycieli : (Raport z badań) ", journal = "Colloquium", issue = "2022 / Numer 1", pages = "5 - 20" }
-
Uczeń epoki konektywizmu na rynku pracy - jak go zmieni? Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2018 / Numer 1 / s. 75 - 842018CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Uczeń epoki konektywizmu na rynku pracy - jak go zmieni?, Problemy Profesjologii, 2018 / Numer 1, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Uczeń epoki konektywizmu na rynku pracy - jak go zmieni?", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2018 / Numer 1", pages = "75 - 84" }
-
Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura - silos) Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 2 (74) / s. 125 - 1382016CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura - silos), Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 125 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura - silos)", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "125 - 138" }