Bartłomiej Walas
2 artykuły w 2 czasopismach
-
"Promocja i informacja turystyczna" [Tourist promotion and information], Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas, Kraków 2004 : [recenzja] Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2004 / Tom 14 / Numer 1 / s. 108 - 1102004CZYSTY TEKST
Monika Prylińska, Bartłomiej Walas, "Promocja i informacja turystyczna" [Tourist promotion and information], Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas, Kraków 2004 : [recenzja], Turyzm/Tourism, 2004 / Tom 14 / Numer 1, s. 108 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Prylińska, Bartłomiej Walas", title = ""Promocja i informacja turystyczna" [Tourist promotion and information], Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas, Kraków 2004 : [recenzja]", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2004 / Tom 14 / Numer 1", pages = "108 - 110" }
-
Metody i narzędzia oceny skuteczności wdrażania strategii rozwoju turystyki oraz produktów turystycznych : zróżnicowania regionalne i lokalne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 3 (27) / s. 127 - 1462014CZYSTY TEKST
Wojciech Fedyk, Mariusz Sołtysik, Bartłomiej Walas, Metody i narzędzia oceny skuteczności wdrażania strategii rozwoju turystyki oraz produktów turystycznych : zróżnicowania regionalne i lokalne, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 3 (27), s. 127 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Fedyk, Mariusz Sołtysik, Bartłomiej Walas", title = "Metody i narzędzia oceny skuteczności wdrażania strategii rozwoju turystyki oraz produktów turystycznych : zróżnicowania regionalne i lokalne", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 3 (27)", pages = "127 - 146" }