TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle) Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24) / s. 155 - 1782018CZYSTY TEKST
Małgorzata Zalewska-Bujak, Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle) , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 155 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zalewska-Bujak", title = "Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle) ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "155 - 178" }