Urszula Mirecka
6 artykuły w 1 czasopismach
-
Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disability Opublikowano w: Logopedia 2018 / Tom 47 / Numer 1 / s. 15 - 382018CZYSTY TEKST
Emilia Kowal, Urszula Mirecka, Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disability , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 15 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Kowal, Urszula Mirecka", title = "Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disability ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "15 - 38" }
-
Trudności w zakresie przebiegu czynności grafomotorycznych u dzieci z klas I oraz dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego = Difficulties in Graphomotor Activities of Children Carrying out the One-Year Preschool Preparation Obligation and in First-Grade Primary School Children Opublikowano w: Logopedia 2018 / Tom 47 / Numer 1 / s. 157 - 1702018CZYSTY TEKST
Aneta Domagała, Małgorzata Majcher, Urszula Mirecka, Trudności w zakresie przebiegu czynności grafomotorycznych u dzieci z klas I oraz dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego = Difficulties in Graphomotor Activities of Children Carrying out the One-Year Preschool Preparation Obligation and in First-Grade Primary School Children , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 157 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Domagała, Małgorzata Majcher, Urszula Mirecka", title = "Trudności w zakresie przebiegu czynności grafomotorycznych u dzieci z klas I oraz dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego = Difficulties in Graphomotor Activities of Children Carrying out the One-Year Preschool Preparation Obligation and in First-Grade Primary School Children ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "157 - 170" }
-
Sprawności grafomotoryczne dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego - o potrzebie oceny szerokozakresowej = Graphomotor Skills in Children Carrying at the One-Year Preschool Preparation Obligation - The Need of Wide Range Assessment Opublikowano w: Logopedia 2018 / Tom 47 / Numer 2 / s. 425 - 4362018CZYSTY TEKST
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Sprawności grafomotoryczne dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego - o potrzebie oceny szerokozakresowej = Graphomotor Skills in Children Carrying at the One-Year Preschool Preparation Obligation - The Need of Wide Range Assessment , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 2, s. 425 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Domagała, Urszula Mirecka", title = "Sprawności grafomotoryczne dzieci realizujących obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego - o potrzebie oceny szerokozakresowej = Graphomotor Skills in Children Carrying at the One-Year Preschool Preparation Obligation - The Need of Wide Range Assessment ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 2", pages = "425 - 436" }
-
Komunikowanie się osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym w świetle badań longitudinalnych = Communication of the Person with Cerebral Palsy in the Light of Longitudinal Studies Opublikowano w: Logopedia 2018 / Tom 47 / Numer 2 / s. 483 - 4992018CZYSTY TEKST
Emilia Kowalska, Urszula Mirecka, Komunikowanie się osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym w świetle badań longitudinalnych = Communication of the Person with Cerebral Palsy in the Light of Longitudinal Studies , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 2, s. 483 - 499
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Kowalska, Urszula Mirecka", title = "Komunikowanie się osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym w świetle badań longitudinalnych = Communication of the Person with Cerebral Palsy in the Light of Longitudinal Studies ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 2", pages = "483 - 499" }
-
"Metody terapii logopedycznej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Lublin 2018 : [recenzja] Opublikowano w: Logopedia 2018 / Tom 47 / Numer 2 / s. 552 - 5622018CZYSTY TEKST
Aneta Domagała, Stanisław Milewski, Urszula Mirecka, "Metody terapii logopedycznej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Lublin 2018 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 2, s. 552 - 562
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Domagała, Stanisław Milewski, Urszula Mirecka", title = ""Metody terapii logopedycznej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Lublin 2018 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 2", pages = "552 - 562" }
-
"Zaburzenia komunikacji pisemnej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Gdańsk 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Logopedia 2018 / Tom 47 / Numer 2 / s. 563 - 5652018CZYSTY TEKST
Aneta Domagała, Emilia Kowal, Urszula Mirecka, "Zaburzenia komunikacji pisemnej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Gdańsk 2017 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 2, s. 563 - 565
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Domagała, Emilia Kowal, Urszula Mirecka", title = ""Zaburzenia komunikacji pisemnej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Gdańsk 2017 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 2", pages = "563 - 565" }