Emilia Kowal
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disability Opublikowano w: Logopedia 2018 / Tom 47 / Numer 1 / s. 15 - 382018CZYSTY TEKST
Emilia Kowal, Urszula Mirecka, Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disability , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 1, s. 15 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Kowal, Urszula Mirecka", title = "Realizacja fonemowo-sylabowej struktury wyrazów w mowie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną = Realization of the Phonemic-Syllabic Structure of Words in the Speech of Children with Intellectual Disability ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 1", pages = "15 - 38" }
-
"Zaburzenia komunikacji pisemnej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Gdańsk 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Logopedia 2018 / Tom 47 / Numer 2 / s. 563 - 5652018CZYSTY TEKST
Aneta Domagała, Emilia Kowal, Urszula Mirecka, "Zaburzenia komunikacji pisemnej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Gdańsk 2017 : [recenzja] , Logopedia, 2018 / Tom 47 / Numer 2, s. 563 - 565
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Domagała, Emilia Kowal, Urszula Mirecka", title = ""Zaburzenia komunikacji pisemnej", red. Aneta Domagała i Urszula Mirecka, Gdańsk 2017 : [recenzja] ", journal = "Logopedia", issue = "2018 / Tom 47 / Numer 2", pages = "563 - 565" }