Dariusz Stępkowski
7 artykuły w 3 czasopismach
-
"Bildung anders denken : Einführung in die Theorie transformatorischer Bildungsprozesse", Hans-Christoph Keller, Stuttgart 2018 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2021 / Tom 33 / Numer 1(65) / s. 119 - 1252021CZYSTY TEKST
Hans-Christoph Keller, Dariusz Stępkowski, "Bildung anders denken : Einführung in die Theorie transformatorischer Bildungsprozesse", Hans-Christoph Keller, Stuttgart 2018 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 119 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Hans-Christoph Keller, Dariusz Stępkowski", title = ""Bildung anders denken : Einführung in die Theorie transformatorischer Bildungsprozesse", Hans-Christoph Keller, Stuttgart 2018 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "119 - 125" }
-
"Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji", Roman Schulz, Kraków 2020 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2021 / Numer 1 (89) / s. 151 - 1572021CZYSTY TEKST
Roman Schulz, Dariusz Stępkowski, "Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji", Roman Schulz, Kraków 2020 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 151 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Schulz, Dariusz Stępkowski", title = ""Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji", Roman Schulz, Kraków 2020 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "151 - 157" }
-
"Współczesna filozofia edukacji : kluczowe kwestie", Andrzej Murzyn, Kraków 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 2 (70) / s. 159 - 1622015CZYSTY TEKST
Andrzej Murzyn, Dariusz Stępkowski, "Współczesna filozofia edukacji : kluczowe kwestie", Andrzej Murzyn, Kraków 2015 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 159 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Murzyn, Dariusz Stępkowski", title = ""Współczesna filozofia edukacji : kluczowe kwestie", Andrzej Murzyn, Kraków 2015 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "159 - 162" }
-
"Pedagogiczna teoria szkoły : studium na podstawie niemieckich teorii szkoły", Marek Kościelniak, Kraków 2019 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32) / s. 167 - 1732020CZYSTY TEKST
Marek Kościelniak, Dariusz Stępkowski, "Pedagogiczna teoria szkoły : studium na podstawie niemieckich teorii szkoły", Marek Kościelniak, Kraków 2019 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 167 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kościelniak, Dariusz Stępkowski", title = ""Pedagogiczna teoria szkoły : studium na podstawie niemieckich teorii szkoły", Marek Kościelniak, Kraków 2019 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "167 - 173" }
-
Sympozjum naukowe "Človek človeku. K prameňom etickej výchovy", Trnava/Słowacja, 23 października 2015 r. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 2(54) / s. 233 - 2382015CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Sympozjum naukowe "Človek človeku. K prameňom etickej výchovy", Trnava/Słowacja, 23 października 2015 r. , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 233 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Sympozjum naukowe "Človek človeku. K prameňom etickej výchovy", Trnava/Słowacja, 23 października 2015 r. ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "233 - 238" }
-
Kształcenie - widzenie - moralność : Herbarta aistetyczne podstawy edukacji moralnej Opublikowano w: Forum Oświatowe 2020 / Tom 32 / Numer 1(63) / s. 37 - 562020CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Kształcenie - widzenie - moralność : Herbarta aistetyczne podstawy edukacji moralnej , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 37 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Kształcenie - widzenie - moralność : Herbarta aistetyczne podstawy edukacji moralnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "37 - 56" }
-
Integralna czy komplementarna? : "archeologia" transformacji polskiej pedagogiki ogólnej w XX wieku Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 3 (87) / s. 7 - 262019CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Integralna czy komplementarna? : "archeologia" transformacji polskiej pedagogiki ogólnej w XX wieku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Integralna czy komplementarna? : "archeologia" transformacji polskiej pedagogiki ogólnej w XX wieku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "7 - 26" }