Tomasz Królikowski
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Wspomaganie procesu nauczania za pomocą gier : Projekt „Wirtualna Fizyka – Wiedza Prawdziwa”, innowacyjne rozwiązanie dydaktyczne Opublikowano w: Studia Informatica 2012 / Tom 31 / s. 101 - 1142012CZYSTY TEKST
Mirela Karmelita, Tomasz Królikowski, Łukasz Rypina, Walery Suwłow, Piotr Żmuda-Trzebiatowski, Wspomaganie procesu nauczania za pomocą gier : Projekt „Wirtualna Fizyka – Wiedza Prawdziwa”, innowacyjne rozwiązanie dydaktyczne , Studia Informatica, 2012 / Tom 31, s. 101 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Mirela Karmelita, Tomasz Królikowski, Łukasz Rypina, Walery Suwłow, Piotr Żmuda-Trzebiatowski", title = "Wspomaganie procesu nauczania za pomocą gier : Projekt „Wirtualna Fizyka – Wiedza Prawdziwa”, innowacyjne rozwiązanie dydaktyczne ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 31", pages = "101 - 114" }
-
Niekosztowna, otwarta implementacja systemu do weryfikacji modułowych efektów kształcenia Opublikowano w: Studia Informatica 2012 / Tom 31 / s. 217 - 2312012CZYSTY TEKST
Tomasz Królikowski, Adam Słowik, Michał Statkiewicz, Walery Susłow, Niekosztowna, otwarta implementacja systemu do weryfikacji modułowych efektów kształcenia , Studia Informatica, 2012 / Tom 31, s. 217 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Królikowski, Adam Słowik, Michał Statkiewicz, Walery Susłow", title = "Niekosztowna, otwarta implementacja systemu do weryfikacji modułowych efektów kształcenia ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 31", pages = "217 - 231" }
-
Specyfikacja wymagań systemu informacyjnego do pomiaru modułowych efektów kształcenia Opublikowano w: Studia Informatica 2012 / Tom 31 / s. 233 - 2472012CZYSTY TEKST
Tomasz Królikowski, Adam Słowik, Michał Statkiewicz, Walery Susłow, Specyfikacja wymagań systemu informacyjnego do pomiaru modułowych efektów kształcenia , Studia Informatica, 2012 / Tom 31, s. 233 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Królikowski, Adam Słowik, Michał Statkiewicz, Walery Susłow", title = "Specyfikacja wymagań systemu informacyjnego do pomiaru modułowych efektów kształcenia ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 31", pages = "233 - 247" }