-
Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24 = Internal Communication in a Virtual Organization Exemplified by Brand24 Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 1 / s. 171 - 1862019CZYSTY TEKST
Iwona Lupa-Wójcik, Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24 = Internal Communication in a Virtual Organization Exemplified by Brand24 , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 1, s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Lupa-Wójcik", title = "Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24 = Internal Communication in a Virtual Organization Exemplified by Brand24 ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 1", pages = "171 - 186" }
-
Groups on Facebook as a Marketing Tool Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 3(37) / s. 17 - 322020CZYSTY TEKST
Iwona Lupa-Wójcik, Groups on Facebook as a Marketing Tool, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 3(37), s. 17 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Lupa-Wójcik", title = "Groups on Facebook as a Marketing Tool", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 3(37)", pages = "17 - 32" }