-
Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks" Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2019 / Tom 11 / Numer 1 / s. 90 - 1002019CZYSTY TEKST
Klaudia Cymanow-Sosin, Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks", Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2019 / Tom 11 / Numer 1, s. 90 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Cymanow-Sosin", title = "Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks"", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2019 / Tom 11 / Numer 1", pages = "90 - 100" }
-
Fotografia reklamowa a pamięć twórcy : fotokompozycje Ryszarda Horowitza / Klaudia Cymanow-Sosin. Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria 2006 / Tom 6 / s. 217 - 2252006CZYSTY TEKST
Klaudia Cymanow-Sosin, Fotografia reklamowa a pamięć twórcy : fotokompozycje Ryszarda Horowitza / Klaudia Cymanow-Sosin., Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria, 2006 / Tom 6, s. 217 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Cymanow-Sosin", title = "Fotografia reklamowa a pamięć twórcy : fotokompozycje Ryszarda Horowitza / Klaudia Cymanow-Sosin.", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria", issue = "2006 / Tom 6", pages = "217 - 225" }
-
Polska literatura współczesna w intermedialnym uścisku : wpływ strategii marketingowych i promocyjnych na percepcję czytelniczą / Klaudia Cymanow-Sosin. Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria 2009 / Tom 9 / s. 16 - 262009CZYSTY TEKST
Klaudia Cymanow-Sosin, Polska literatura współczesna w intermedialnym uścisku : wpływ strategii marketingowych i promocyjnych na percepcję czytelniczą / Klaudia Cymanow-Sosin., Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria, 2009 / Tom 9, s. 16 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Cymanow-Sosin", title = "Polska literatura współczesna w intermedialnym uścisku : wpływ strategii marketingowych i promocyjnych na percepcję czytelniczą / Klaudia Cymanow-Sosin.", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria", issue = "2009 / Tom 9", pages = "16 - 26" }
-
"Podróż ludzi księgi" Olgi Tokarczuk jako artystyczne motto debiutantki / Klaudia Cymanow-Sosin. Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria 2007 / Tom 7 / s. 172 - 1852007CZYSTY TEKST
Klaudia Cymanow-Sosin, "Podróż ludzi księgi" Olgi Tokarczuk jako artystyczne motto debiutantki / Klaudia Cymanow-Sosin., Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria, 2007 / Tom 7, s. 172 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Cymanow-Sosin", title = ""Podróż ludzi księgi" Olgi Tokarczuk jako artystyczne motto debiutantki / Klaudia Cymanow-Sosin.", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria", issue = "2007 / Tom 7", pages = "172 - 185" }