-
Tygodniki opinii - użyteczny instrument marketingu politycznego? Opublikowano w: Historia i Polityka 2019 / Numer 27 (34) / s. 57 - 692019CZYSTY TEKST
Mateusz Bartoszewicz, Tygodniki opinii - użyteczny instrument marketingu politycznego? , Historia i Polityka, 2019 / Numer 27 (34), s. 57 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Bartoszewicz", title = "Tygodniki opinii - użyteczny instrument marketingu politycznego? ", journal = "Historia i Polityka", issue = "2019 / Numer 27 (34)", pages = "57 - 69" }
-
Dyskredytacja polityczna na okładkach polskich tygodników opinii - raport z badań pilotazowych Opublikowano w: Łódzkie Studia Teologiczne 2019 / Tom 28 / Numer 4 / s. 121 - 1342019CZYSTY TEKST
Mateusz Bartoszewicz, Dyskredytacja polityczna na okładkach polskich tygodników opinii - raport z badań pilotazowych , Łódzkie Studia Teologiczne, 2019 / Tom 28 / Numer 4, s. 121 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Bartoszewicz", title = "Dyskredytacja polityczna na okładkach polskich tygodników opinii - raport z badań pilotazowych ", journal = "Łódzkie Studia Teologiczne", issue = "2019 / Tom 28 / Numer 4", pages = "121 - 134" }
-
Obraz obezcności wojsk amerykańskich w Polsce na łamach prasy lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej w 2017 r. - raport z badań Opublikowano w: Historia i Polityka 2020 / Numer 31 (38) / s. 37 - 492020CZYSTY TEKST
Mateusz Bartoszewicz, Obraz obezcności wojsk amerykańskich w Polsce na łamach prasy lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej w 2017 r. - raport z badań , Historia i Polityka, 2020 / Numer 31 (38), s. 37 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Bartoszewicz", title = "Obraz obezcności wojsk amerykańskich w Polsce na łamach prasy lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej w 2017 r. - raport z badań ", journal = "Historia i Polityka", issue = "2020 / Numer 31 (38)", pages = "37 - 49" }
-
Zjawiskowy charakter internetowej propagandy politycznej : analiza propagandy politycznej : analiza z perspektywy "bycia-w-świecie" inspirowanej myślą filozoficzną Martina Heideggera Opublikowano w: Łódzkie Studia Teologiczne 2020 / Tom 29 / Numer 1 / s. 11 - 222020CZYSTY TEKST
Mateusz Bartoszewicz, Zjawiskowy charakter internetowej propagandy politycznej : analiza propagandy politycznej : analiza z perspektywy "bycia-w-świecie" inspirowanej myślą filozoficzną Martina Heideggera , Łódzkie Studia Teologiczne, 2020 / Tom 29 / Numer 1, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Bartoszewicz", title = "Zjawiskowy charakter internetowej propagandy politycznej : analiza propagandy politycznej : analiza z perspektywy "bycia-w-świecie" inspirowanej myślą filozoficzną Martina Heideggera ", journal = "Łódzkie Studia Teologiczne", issue = "2020 / Tom 29 / Numer 1", pages = "11 - 22" }