-
"Retoryka reklamy", Piotr Lewiński, Wrocław 1999 : [recenzja] Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2000 / Tom 5 / Numer 1-2 / s. 207 - 2092000CZYSTY TEKST
Halina Dołęga-Herzog, Piotr Lewiński, "Retoryka reklamy", Piotr Lewiński, Wrocław 1999 : [recenzja], Przegląd Politologiczny, 2000 / Tom 5 / Numer 1-2, s. 207 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Dołęga-Herzog, Piotr Lewiński", title = ""Retoryka reklamy", Piotr Lewiński, Wrocław 1999 : [recenzja]", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2000 / Tom 5 / Numer 1-2", pages = "207 - 209" }
-
"O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych", Jerzy Bralczyk, Warszawa 2003 ; "Język perswazji publicznej", Katarzyna Mosiołek-Kłosińska, Poznań 2003 : [recenzja]n Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2003 / Tom 8 / Numer 4 / s. 122 - 1252003CZYSTY TEKST
Halina Dołęga-Herzog, Jerzy Bralczyk, Katarzyna Mosiołek-Kłosińska, "O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych", Jerzy Bralczyk, Warszawa 2003 ; "Język perswazji publicznej", Katarzyna Mosiołek-Kłosińska, Poznań 2003 : [recenzja]n, Przegląd Politologiczny, 2003 / Tom 8 / Numer 4, s. 122 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Dołęga-Herzog, Jerzy Bralczyk, Katarzyna Mosiołek-Kłosińska", title = ""O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych", Jerzy Bralczyk, Warszawa 2003 ; "Język perswazji publicznej", Katarzyna Mosiołek-Kłosińska, Poznań 2003 : [recenzja]n", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2003 / Tom 8 / Numer 4", pages = "122 - 125" }