-
Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 145 - 1582010CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Kamila Czaczyk-Medeksa, Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szulczyńska, Kamila Czaczyk-Medeksa", title = "Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "145 - 158" }
-
Podejście przedsiębiorstw do badań rynkowych i marketingowych na przykładzie firm z powiatu bydgoskiego i z miasta Bydgoszczy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 257 - 2662010CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Kamila Czaczyk-Medeksa, Podejście przedsiębiorstw do badań rynkowych i marketingowych na przykładzie firm z powiatu bydgoskiego i z miasta Bydgoszczy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 257 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szulczyńska, Kamila Czaczyk-Medeksa", title = "Podejście przedsiębiorstw do badań rynkowych i marketingowych na przykładzie firm z powiatu bydgoskiego i z miasta Bydgoszczy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "257 - 266" }