-
Reklama i okolice. Z Jerzym Bralczykiem rozmawia Jacek Warchala. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2006 / Numer 2(7) / s. 17 - 272006CZYSTY TEKST
Jerzy Bralczyk, Jacek Warchala, Reklama i okolice. Z Jerzym Bralczykiem rozmawia Jacek Warchala., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Bralczyk, Jacek Warchala", title = "Reklama i okolice. Z Jerzym Bralczykiem rozmawia Jacek Warchala.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "17 - 27" }
-
Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie "Poetyki reklamy" Ewy Szczęsnej / Jacek Warchala. Opublikowano w: Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja 2004 / Numer 1/2 (85/86) / s. 202 - 2172004CZYSTY TEKST
Jacek Warchala, Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie "Poetyki reklamy" Ewy Szczęsnej / Jacek Warchala., Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2004 / Numer 1/2 (85/86), s. 202 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Warchala", title = "Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie "Poetyki reklamy" Ewy Szczęsnej / Jacek Warchala.", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2004 / Numer 1/2 (85/86)", pages = "202 - 217" }
-
Reklama nasza powszednia : wstęp / Jacek Warchala, Sławomir Zawada. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2006 / Numer 2(7) / s. 9 - 142006CZYSTY TEKST
Jacek Warchala, Sławomir Zawada, Reklama nasza powszednia : wstęp / Jacek Warchala, Sławomir Zawada., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Warchala, Sławomir Zawada", title = "Reklama nasza powszednia : wstęp / Jacek Warchala, Sławomir Zawada.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "9 - 14" }
-
Reklama jako komunikat globalny / Jacek Warchala. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2006 / Numer 2(7) / s. 45 - 552006CZYSTY TEKST
Jacek Warchala, Reklama jako komunikat globalny / Jacek Warchala., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 45 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Warchala", title = "Reklama jako komunikat globalny / Jacek Warchala.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "45 - 55" }
-
Wpływ przemian inteligencji jako grupy społecznej na rozwój języka potocznego / Jacek Warchala. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2003 / Numer 1(1) / s. 121 - 1342003CZYSTY TEKST
Jacek Warchala, Wpływ przemian inteligencji jako grupy społecznej na rozwój języka potocznego / Jacek Warchala., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2003 / Numer 1(1), s. 121 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Warchala", title = "Wpływ przemian inteligencji jako grupy społecznej na rozwój języka potocznego / Jacek Warchala.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2003 / Numer 1(1)", pages = "121 - 134" }
-
"Polska polityka językowa w Unii Europejskiej", red. Jacek Warchala, Jadwiga Krzyżyk, Katowice 2008 : [recenzja] / AK. Opublikowano w: Etnolingwistyka 2009 / Tom 21 / s. 3592009CZYSTY TEKST
Agnieszka Kulisz, Jacek Warchala, Jadwiga Krzyżyk, "Polska polityka językowa w Unii Europejskiej", red. Jacek Warchala, Jadwiga Krzyżyk, Katowice 2008 : [recenzja] / AK., Etnolingwistyka, 2009 / Tom 21, s. 359
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kulisz, Jacek Warchala, Jadwiga Krzyżyk", title = ""Polska polityka językowa w Unii Europejskiej", red. Jacek Warchala, Jadwiga Krzyżyk, Katowice 2008 : [recenzja] / AK.", journal = "Etnolingwistyka", issue = "2009 / Tom 21", pages = "359" }