TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Style działań edukacyjnych oraz style nauczania nauczycieli a doświadczania podmiotowości przez ucznió w czasie lekcji zdalnych w klasach I-III szkoły podstwowej podczas pandemii COVID-19 Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36) / s. 169 - 1872021CZYSTY TEKST
Natalia Bednarska, Style działań edukacyjnych oraz style nauczania nauczycieli a doświadczania podmiotowości przez ucznió w czasie lekcji zdalnych w klasach I-III szkoły podstwowej podczas pandemii COVID-19 , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 169 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Bednarska", title = "Style działań edukacyjnych oraz style nauczania nauczycieli a doświadczania podmiotowości przez ucznió w czasie lekcji zdalnych w klasach I-III szkoły podstwowej podczas pandemii COVID-19 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "169 - 187" }