-
Czego studenci uczą się na praktykach pedagogicznych w przedszkolu? Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2011 / Numer 1 / s. 15 - 232011CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, Czego studenci uczą się na praktykach pedagogicznych w przedszkolu?, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2011 / Numer 1, s. 15 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Andrzejewska", title = "Czego studenci uczą się na praktykach pedagogicznych w przedszkolu?", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2011 / Numer 1", pages = "15 - 23" }
-
Partnerstwo przedszkola, rodziny i społeczności lokalnej w metodzie projektów Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2016 / Numer 2 / s. 143 - 1492016CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, Partnerstwo przedszkola, rodziny i społeczności lokalnej w metodzie projektów, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2016 / Numer 2, s. 143 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Andrzejewska", title = "Partnerstwo przedszkola, rodziny i społeczności lokalnej w metodzie projektów", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2016 / Numer 2", pages = "143 - 149" }
-
Przestrzeń ku zrównoważonemu rozwojowi w szwedzkich placówkach edukacyjnych – wspólne konstruowanie znaczeń Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 1 / s. 65 - 822017CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, iwona Zwierzchowska, Przestrzeń ku zrównoważonemu rozwojowi w szwedzkich placówkach edukacyjnych – wspólne konstruowanie znaczeń, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 1, s. 65 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Andrzejewska, iwona Zwierzchowska", title = "Przestrzeń ku zrównoważonemu rozwojowi w szwedzkich placówkach edukacyjnych – wspólne konstruowanie znaczeń", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1", pages = "65 - 82" }