Wiesław Podgórski
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Dobre praktyki w ZSO nr 7 w Chełmie Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2011 / Numer 1 / s. 193 - 1962011CZYSTY TEKST
Wiesław Podgórski, Dobre praktyki w ZSO nr 7 w Chełmie, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2011 / Numer 1, s. 193 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Podgórski", title = "Dobre praktyki w ZSO nr 7 w Chełmie", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2011 / Numer 1", pages = "193 - 196" }
-
Działania motywujące do nauki języka niemieckiego w Gimnazjum nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego w Chełmie Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2015 / Numer 1 / s. 207 - 2182015CZYSTY TEKST
Mariola Podgórska, Wiesław Podgórski, Działania motywujące do nauki języka niemieckiego w Gimnazjum nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego w Chełmie , Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2015 / Numer 1, s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Podgórska, Wiesław Podgórski", title = "Działania motywujące do nauki języka niemieckiego w Gimnazjum nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego w Chełmie ", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2015 / Numer 1", pages = "207 - 218" }
-
Edukacja dla tożsamości. Analiza działań wspierających edukację dzieci romskich w polskiej szkole – na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Chełmie Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2013 / Numer 1 / s. 217 - 2222013CZYSTY TEKST
Małgorzata Marciniak, Augustyn Okoński, Wiesław Podgórski, Edukacja dla tożsamości. Analiza działań wspierających edukację dzieci romskich w polskiej szkole – na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Chełmie, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2013 / Numer 1, s. 217 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Marciniak, Augustyn Okoński, Wiesław Podgórski", title = "Edukacja dla tożsamości. Analiza działań wspierających edukację dzieci romskich w polskiej szkole – na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Chełmie", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2013 / Numer 1", pages = "217 - 222" }