-
Wartość reklam prasowych jako źródeł do historii farmacji na przykładzie ogłoszeń zamieszczanych w „Gazecie Toruńskiej” w latach 1867-1921 Opublikowano w: Acta Medicorum Polonorum 2016 / Tom 6 / Numer 2 / s. 24 - 372016CZYSTY TEKST
Marta Zdrojewska-Nowak, Wartość reklam prasowych jako źródeł do historii farmacji na przykładzie ogłoszeń zamieszczanych w „Gazecie Toruńskiej” w latach 1867-1921, Acta Medicorum Polonorum, 2016 / Tom 6 / Numer 2, s. 24 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Zdrojewska-Nowak", title = "Wartość reklam prasowych jako źródeł do historii farmacji na przykładzie ogłoszeń zamieszczanych w „Gazecie Toruńskiej” w latach 1867-1921", journal = "Acta Medicorum Polonorum", issue = "2016 / Tom 6 / Numer 2", pages = "24 - 37" }
-
Reklama produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dostępnych w aptekach i drogeriach toruńskich na przykładzie ogłoszeń prasowych z „Gazety Toruńskiej” (1867–1921) Opublikowano w: Analecta : studia i materiały z dziejów nauki 2017 / Tom 26 / Numer 1(50) / s. 101 - 1702017CZYSTY TEKST
Marta Zdrojewska-Nowak, Katarzyna Pękacka-Falkowska, Reklama produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dostępnych w aptekach i drogeriach toruńskich na przykładzie ogłoszeń prasowych z „Gazety Toruńskiej” (1867–1921), Analecta : studia i materiały z dziejów nauki, 2017 / Tom 26 / Numer 1(50), s. 101 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Zdrojewska-Nowak, Katarzyna Pękacka-Falkowska", title = "Reklama produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dostępnych w aptekach i drogeriach toruńskich na przykładzie ogłoszeń prasowych z „Gazety Toruńskiej” (1867–1921)", journal = "Analecta : studia i materiały z dziejów nauki", issue = "2017 / Tom 26 / Numer 1(50)", pages = "101 - 170" }