-
Slow w edukacji czyli powrót do podmiotowości Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 1 / s. 11 - 222017CZYSTY TEKST
Justyna Iskra, Waldemar Klinkosz, Małgorzata Artymiak, Slow w edukacji czyli powrót do podmiotowości, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 1, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Iskra, Waldemar Klinkosz, Małgorzata Artymiak", title = "Slow w edukacji czyli powrót do podmiotowości", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1", pages = "11 - 22" }
-
Trudności doświadczane przez studentów a ich obraz siebie Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2016 / Numer 2 / s. 43 - 562016CZYSTY TEKST
Justyna Iskra, Trudności doświadczane przez studentów a ich obraz siebie, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2016 / Numer 2, s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Iskra", title = "Trudności doświadczane przez studentów a ich obraz siebie", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2016 / Numer 2", pages = "43 - 56" }
-
Człowiek radzący sobie z trudnościami jako wyzwanie dla współczesnego wychowania Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 2 / s. 11 - 222017CZYSTY TEKST
Justyna Iskra, Małgorzata Artymiak, Człowiek radzący sobie z trudnościami jako wyzwanie dla współczesnego wychowania, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 2, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Iskra, Małgorzata Artymiak", title = "Człowiek radzący sobie z trudnościami jako wyzwanie dla współczesnego wychowania", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2", pages = "11 - 22" }