Piotr Mikosik
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Problemy zarządzania marketingowego niepubliczną szkołą wyższą Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 3(13) / s. 3 - 192014CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Problemy zarządzania marketingowego niepubliczną szkołą wyższą , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 3(13), s. 3 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Problemy zarządzania marketingowego niepubliczną szkołą wyższą ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 3(13)", pages = "3 - 19" }
-
Różnice kulturowe i ich wpływ na współpracę między nauką a biznesem Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2017 / Numer 4 (22) / s. 53 - 622017CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Różnice kulturowe i ich wpływ na współpracę między nauką a biznesem, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2017 / Numer 4 (22), s. 53 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Różnice kulturowe i ich wpływ na współpracę między nauką a biznesem", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2017 / Numer 4 (22)", pages = "53 - 62" }
-
Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 2(24) / s. 59 - 802017CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 59 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "59 - 80" }
-
Problemy współpracy nauki i biznesu Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 99 - 1202018CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Problemy współpracy nauki i biznesu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 99 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Problemy współpracy nauki i biznesu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "99 - 120" }
-
Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32) / s. 107 - 1302019CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 107 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "107 - 130" }