-
Znane i nieznane oblicza utopii, antyutopii i dystopii w dziełach światowej kinematografii Opublikowano w: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM 2014 / Numer 10 / s. 13 - 252014CZYSTY TEKST
Joanna Gorączko, Znane i nieznane oblicza utopii, antyutopii i dystopii w dziełach światowej kinematografii , Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, 2014 / Numer 10, s. 13 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Gorączko", title = "Znane i nieznane oblicza utopii, antyutopii i dystopii w dziełach światowej kinematografii ", journal = "Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM", issue = "2014 / Numer 10", pages = "13 - 25" }
-
Znaczenie marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku i marki jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa podkarpackiego Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2015 / Numer 2 (13) / s. 75 - 862015CZYSTY TEKST
Joanna Gorączko, Znaczenie marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku i marki jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa podkarpackiego, Polityka i Społeczeństwo, 2015 / Numer 2 (13), s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Gorączko", title = "Znaczenie marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku i marki jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa podkarpackiego", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2015 / Numer 2 (13)", pages = "75 - 86" }
-
Rola martekingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku wybranych polskich miast Opublikowano w: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM 2015 / Numer 11 / s. 27 - 382015CZYSTY TEKST
Joanna Gorączko, Rola martekingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku wybranych polskich miast, Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, 2015 / Numer 11, s. 27 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Gorączko", title = "Rola martekingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku wybranych polskich miast", journal = "Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM", issue = "2015 / Numer 11", pages = "27 - 38" }
-
Analiza zjawiska partycypacji społecznej w wybranych polskich miastach jako narzędzia komunikacji społecznej Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2016 / Tom 12 / Numer 3 / s. 13 - 292016CZYSTY TEKST
Joanna Gorączko, Analiza zjawiska partycypacji społecznej w wybranych polskich miastach jako narzędzia komunikacji społecznej , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 3, s. 13 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Gorączko", title = "Analiza zjawiska partycypacji społecznej w wybranych polskich miastach jako narzędzia komunikacji społecznej ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 3", pages = "13 - 29" }
-
Kino przeciw faktom czyli nazistowska propaganda w kinematografii III Rzeszy Opublikowano w: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM 2012 / Numer 6 / s. 139 - 1502012CZYSTY TEKST
Joanna Gorączko, Kino przeciw faktom czyli nazistowska propaganda w kinematografii III Rzeszy, Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, 2012 / Numer 6, s. 139 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Gorączko", title = "Kino przeciw faktom czyli nazistowska propaganda w kinematografii III Rzeszy", journal = "Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM", issue = "2012 / Numer 6", pages = "139 - 150" }