Monika Sulej
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Słowo do Uczestników Sympozjum Opublikowano w: Warszawskie Studia Pastoralne 2009 / Tom 10 / s. 7 - 102009CZYSTY TEKST
Samuel Pacholski, Ewa Skwarska, Monika Sulej, Słowo do Uczestników Sympozjum , Warszawskie Studia Pastoralne, 2009 / Tom 10, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Samuel Pacholski, Ewa Skwarska, Monika Sulej", title = "Słowo do Uczestników Sympozjum ", journal = "Warszawskie Studia Pastoralne", issue = "2009 / Tom 10", pages = "7 - 10" }
-
Reklama podprogowa jako forma manipulacji Opublikowano w: Warszawskie Studia Pastoralne 2010 / Tom 12 / s. 50 - 592010CZYSTY TEKST
Monika Sulej, Reklama podprogowa jako forma manipulacji , Warszawskie Studia Pastoralne, 2010 / Tom 12, s. 50 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Sulej", title = "Reklama podprogowa jako forma manipulacji ", journal = "Warszawskie Studia Pastoralne", issue = "2010 / Tom 12", pages = "50 - 59" }
-
Promowanie wiary i wartości chrześcijańskich poprzez reklamę Opublikowano w: Warszawskie Studia Pastoralne 2009 / Tom 10 / s. 95 - 1092009CZYSTY TEKST
Monika Sulej, Promowanie wiary i wartości chrześcijańskich poprzez reklamę , Warszawskie Studia Pastoralne, 2009 / Tom 10, s. 95 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Sulej", title = "Promowanie wiary i wartości chrześcijańskich poprzez reklamę ", journal = "Warszawskie Studia Pastoralne", issue = "2009 / Tom 10", pages = "95 - 109" }
-
Wpływ reklamy i 'public relations' na wizerunek Kościoła w Polsce Opublikowano w: Warszawskie Studia Pastoralne 2011 / Tom 13 / s. 283 - 3062011CZYSTY TEKST
Monika Sulej, Wpływ reklamy i 'public relations' na wizerunek Kościoła w Polsce , Warszawskie Studia Pastoralne, 2011 / Tom 13, s. 283 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Sulej", title = "Wpływ reklamy i 'public relations' na wizerunek Kościoła w Polsce ", journal = "Warszawskie Studia Pastoralne", issue = "2011 / Tom 13", pages = "283 - 306" }