-
Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 2(37) / s. 68 - 762017CZYSTY TEKST
Marta Łockiewicz, Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 68 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Łockiewicz", title = "Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "68 - 76" }
-
Polska szkoła w multijęzykowej Europie : Analiza przebiegu edukacji językowej w odniesieniu do nauczania języków obcych = Polish school in multilingual Europe : The analysis of language education in relation to the teaching of foreign languages Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2018 / Tom 20 / Numer 1 / s. 101 - 1182018CZYSTY TEKST
Marta Łockiewicz, Izabela Pietras, Polska szkoła w multijęzykowej Europie : Analiza przebiegu edukacji językowej w odniesieniu do nauczania języków obcych = Polish school in multilingual Europe : The analysis of language education in relation to the teaching of foreign languages, Prace Językoznawcze, 2018 / Tom 20 / Numer 1, s. 101 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Łockiewicz, Izabela Pietras", title = "Polska szkoła w multijęzykowej Europie : Analiza przebiegu edukacji językowej w odniesieniu do nauczania języków obcych = Polish school in multilingual Europe : The analysis of language education in relation to the teaching of foreign languages", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2018 / Tom 20 / Numer 1", pages = "101 - 118" }