Łukasz Sasuła
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Narracja historyczna w mechanice gry wideo na przykładzie cywilizacji bizantyjskiej w "Age of Empires II" Opublikowano w: Irydion. Literatura-Teatr-Kultura 2018 / Tom 4 / Numer 1 / s. 111 - 1212018CZYSTY TEKST
Justyna Migoń-Sasuła, Łukasz Sasuła, Narracja historyczna w mechanice gry wideo na przykładzie cywilizacji bizantyjskiej w "Age of Empires II", Irydion. Literatura-Teatr-Kultura, 2018 / Tom 4 / Numer 1, s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Migoń-Sasuła, Łukasz Sasuła", title = "Narracja historyczna w mechanice gry wideo na przykładzie cywilizacji bizantyjskiej w "Age of Empires II"", journal = "Irydion. Literatura-Teatr-Kultura", issue = "2018 / Tom 4 / Numer 1", pages = "111 - 121" }
-
Realne i cudowne elementy w narracji o dziejach pierwszej krucjaty : (na przykładzie "Gesta Francorum") Opublikowano w: Irydion. Literatura-Teatr-Kultura 2018 / Tom 4 / Numer 1 / s. 33 - 472018CZYSTY TEKST
Mateusz Dąsal, Łukasz Sasuła, Realne i cudowne elementy w narracji o dziejach pierwszej krucjaty : (na przykładzie "Gesta Francorum"), Irydion. Literatura-Teatr-Kultura, 2018 / Tom 4 / Numer 1, s. 33 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Dąsal, Łukasz Sasuła", title = "Realne i cudowne elementy w narracji o dziejach pierwszej krucjaty : (na przykładzie "Gesta Francorum")", journal = "Irydion. Literatura-Teatr-Kultura", issue = "2018 / Tom 4 / Numer 1", pages = "33 - 47" }