Dominika Kaczorowska-Spychalska
13 artykuły w 7 czasopismach
-
Blogi jako instrument strategii promocji on-line Opublikowano w: Studia Informatica 2014 / Tom 35 / s. 17 - 292014CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Blogi jako instrument strategii promocji on-line, Studia Informatica, 2014 / Tom 35, s. 17 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Blogi jako instrument strategii promocji on-line", journal = "Studia Informatica", issue = "2014 / Tom 35", pages = "17 - 29" }
-
Blogi w strategii komunikacji polskich przedsiębiorstw Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 5 / s. 23 - 352010CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Blogi w strategii komunikacji polskich przedsiębiorstw, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 5, s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Blogi w strategii komunikacji polskich przedsiębiorstw", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 5", pages = "23 - 35" }
-
Portale zakupów grupowych a kształtowanie doświadczeń klienta Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2) / s. 65 - 782014CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Portale zakupów grupowych a kształtowanie doświadczeń klienta , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 65 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Portale zakupów grupowych a kształtowanie doświadczeń klienta ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "65 - 78" }
-
Rola zapasów w zintegrowanym łańcuchu dostaw Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 16 / s. 85 - 942012CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Rola zapasów w zintegrowanym łańcuchu dostaw , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 16, s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Rola zapasów w zintegrowanym łańcuchu dostaw ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 16", pages = "85 - 94" }
-
Media interaktywne w kreowaniu wizerunku miast Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1) / s. 87 - 1102015CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Media interaktywne w kreowaniu wizerunku miast , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 87 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Media interaktywne w kreowaniu wizerunku miast ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "87 - 110" }
-
E-konsument w grupie wiekowej 55+ Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 111 - 1202016CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, E-konsument w grupie wiekowej 55+, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "E-konsument w grupie wiekowej 55+", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "111 - 120" }
-
Social networking sites in a customer communication based on author’s own research Opublikowano w: Journal of Intercultural Management 2014 / Tom 6 / Numer 1 / s. 111 - 1252014CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Social networking sites in a customer communication based on author’s own research, Journal of Intercultural Management, 2014 / Tom 6 / Numer 1, s. 111 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Social networking sites in a customer communication based on author’s own research", journal = "Journal of Intercultural Management", issue = "2014 / Tom 6 / Numer 1", pages = "111 - 125" }
-
Rola społeczności internetowych w zarządzaniu marketingowym Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 113 - 1302012CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Rola społeczności internetowych w zarządzaniu marketingowym , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 113 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Rola społeczności internetowych w zarządzaniu marketingowym ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "113 - 130" }
-
Wpływ technologii IT na rozwój innowacji produktowych na przykładzie książki elektronicznej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 5 / s. 163 - 1732011CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wpływ technologii IT na rozwój innowacji produktowych na przykładzie książki elektronicznej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Wpływ technologii IT na rozwój innowacji produktowych na przykładzie książki elektronicznej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "163 - 173" }
-
Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 213 - 2272012CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 213 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "213 - 227" }
-
Wpływ social mediów na zachowania konsumenckie osób w grupie 55+ Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 2 (1) / s. 224 - 2362016CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wpływ social mediów na zachowania konsumenckie osób w grupie 55+, Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 2 (1), s. 224 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Wpływ social mediów na zachowania konsumenckie osób w grupie 55+", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 2 (1)", pages = "224 - 236" }
-
Weblogs as a Communication Tool of Polish Cities Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1) / s. 375 - 3882015CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Weblogs as a Communication Tool of Polish Cities, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1), s. 375 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Weblogs as a Communication Tool of Polish Cities", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (1)", pages = "375 - 388" }
-
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi interakcji poprzez Internet jako element kształtowania lojalności na polskim rynku wydawniczym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 479 - 4842006CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi interakcji poprzez Internet jako element kształtowania lojalności na polskim rynku wydawniczym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 479 - 484
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi interakcji poprzez Internet jako element kształtowania lojalności na polskim rynku wydawniczym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "479 - 484" }