-
Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 1 (81) / s. 25 - 412018CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "25 - 41" }
-
Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica 2018 / Numer 31 / s. 91 - 1012018CZYSTY TEKST
Wiktor Figiel, Katarzyna Kuczyńska, Wojciech Ostrowski, Aldona Pobojewska, Sebastian Wachowiak, Jolanta Zwiernik, Andrzej Krajna, Elżbieta Małkiewicz, Krystian Piątek, Maria Reut, Paweł Wróblewski, Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowej , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Figiel, Katarzyna Kuczyńska, Wojciech Ostrowski, Aldona Pobojewska, Sebastian Wachowiak, Jolanta Zwiernik, Andrzej Krajna, Elżbieta Małkiewicz, Krystian Piątek, Maria Reut, Paweł Wróblewski", title = "Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "91 - 101" }
-
Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkoły Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 1 (77) / s. 61 - 742017CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkoły, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkoły", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "61 - 74" }
-
"Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 3 (87) / s. 113 - 1182019CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Anna Babicka-Wirkus, "Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 113 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik, Anna Babicka-Wirkus", title = ""Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "113 - 118" }
-
Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 1 (69) / s. 81 - 1032015CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 81 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "81 - 103" }