-
Pojęcie i badania "urządzania", czyli o percepcji idei Michela Foucaulta raz jeszcze Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 1 (69) / s. 153 - 1632015CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, Pojęcie i badania "urządzania", czyli o percepcji idei Michela Foucaulta raz jeszcze , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 153 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "Pojęcie i badania "urządzania", czyli o percepcji idei Michela Foucaulta raz jeszcze ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "153 - 163" }
-
Kategoria dyskursu w języku i w badaniach edukacyjnych - w poszukiwaniu osobliwości pedagogicznie zorientowanej analizy dyskursu Opublikowano w: Forum Oświatowe 2014 / Tom 26 / Numer 2(52) / s. 47 - 682014CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, Kategoria dyskursu w języku i w badaniach edukacyjnych - w poszukiwaniu osobliwości pedagogicznie zorientowanej analizy dyskursu , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 47 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "Kategoria dyskursu w języku i w badaniach edukacyjnych - w poszukiwaniu osobliwości pedagogicznie zorientowanej analizy dyskursu ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "47 - 68" }
-
"Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 2 (66) / s. 147 - 1512014CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Helena Ostrowicka, "Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 147 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka, Helena Ostrowicka", title = ""Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "147 - 151" }
-
Dyskurs pedagogiczny jako element urządzania młodzieży Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2013 / Numer 2 (62) / s. 49 - 732013CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, Dyskurs pedagogiczny jako element urządzania młodzieży , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 49 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "Dyskurs pedagogiczny jako element urządzania młodzieży ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "49 - 73" }
-
Racjonalny strach? : o pedagogii lęku w dyskursie publicznym Opublikowano w: Forum Oświatowe 2016 / Tom 28 / Numer 1(55) / s. 181 - 1982016CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, Racjonalny strach? : o pedagogii lęku w dyskursie publicznym , Forum Oświatowe, 2016 / Tom 28 / Numer 1(55), s. 181 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "Racjonalny strach? : o pedagogii lęku w dyskursie publicznym ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2016 / Tom 28 / Numer 1(55)", pages = "181 - 198" }