-
Szkoła jako instytucja powtórzenia : pytając o możliwości zmianywraz z Michelem Foucault i Gilles'em Deleuze Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 1 (77) / s. 21 - 372017CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Szkoła jako instytucja powtórzenia : pytając o możliwości zmianywraz z Michelem Foucault i Gilles'em Deleuze, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 21 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka", title = "Szkoła jako instytucja powtórzenia : pytając o możliwości zmianywraz z Michelem Foucault i Gilles'em Deleuze", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "21 - 37" }
-
Rządomyślnośc versus urządzanie : Michela Foucaulta nowa koncepcja władzy Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 1 (69) / s. 165 - 1732015CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Rządomyślnośc versus urządzanie : Michela Foucaulta nowa koncepcja władzy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 165 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka", title = "Rządomyślnośc versus urządzanie : Michela Foucaulta nowa koncepcja władzy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "165 - 173" }
-
"Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 2 (66) / s. 147 - 1512014CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Helena Ostrowicka, "Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 147 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka, Helena Ostrowicka", title = ""Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "147 - 151" }
-
Pedagogika w poszukiwaniu "Innego" rozumu : ku krytyce pojęcia rozumu instrumentalnego Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 4 (84) / s. 7 - 282018CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Pedagogika w poszukiwaniu "Innego" rozumu : ku krytyce pojęcia rozumu instrumentalnego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 7 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka", title = "Pedagogika w poszukiwaniu "Innego" rozumu : ku krytyce pojęcia rozumu instrumentalnego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "7 - 28" }
-
Pytanie o wolność w polskiej szkole : rozważania przy myśli Martina Heideggera Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 4 (80) / s. 23 - 442017CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Pytanie o wolność w polskiej szkole : rozważania przy myśli Martina Heideggera, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 4 (80), s. 23 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka", title = "Pytanie o wolność w polskiej szkole : rozważania przy myśli Martina Heideggera", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 4 (80)", pages = "23 - 44" }