-
Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 4 (76) / s. 7 - 222016CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki, Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników", Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 4 (76), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki", title = "Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników"", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 4 (76)", pages = "7 - 22" }
-
Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 1 (73) / s. 139 - 1542016CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 139 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "139 - 154" }
-
Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 1 (85) / s. 51 - 642019CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "51 - 64" }
-
Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 2 (70) / s. 37 - 532015CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 37 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "37 - 53" }
-
Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn Opublikowano w: Forum Oświatowe 2013 / Tom 25 / Numer 3(50) / s. 93 - 1142013CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 93 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = "Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "93 - 114" }
-
Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 3 (87) / s. 47 - 692019CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 47 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "47 - 69" }
-
technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / s. 199 - 2182018CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 199 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "199 - 218" }
-
Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 2 (74) / s. 139 - 1532016CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 139 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "139 - 153" }