TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Uniwersyteckie uczenie się przez całe życie w Europie i jego społeczny wymiar : wnioski z praktyki Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 3 (79) / s. 83 - 952017CZYSTY TEKST
Andrea Waxenegger, Uniwersyteckie uczenie się przez całe życie w Europie i jego społeczny wymiar : wnioski z praktyki, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 83 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea Waxenegger", title = "Uniwersyteckie uczenie się przez całe życie w Europie i jego społeczny wymiar : wnioski z praktyki", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "83 - 95" }