TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Hipoteza rozbitego lustra a trudności rozwijania teorii umysłu u osób ze spektrum autyzmu - przegląd literatury i aktualny stan badań Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 2 (86) / s. 41 - 562019CZYSTY TEKST
Karolina Głowacka, Hipoteza rozbitego lustra a trudności rozwijania teorii umysłu u osób ze spektrum autyzmu - przegląd literatury i aktualny stan badań , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 2 (86), s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Głowacka", title = "Hipoteza rozbitego lustra a trudności rozwijania teorii umysłu u osób ze spektrum autyzmu - przegląd literatury i aktualny stan badań ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 2 (86)", pages = "41 - 56" }