TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2021 / Numer 1 (89) / s. 9 - 242021CZYSTY TEKST
Marta Jurczak-Morris, 'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Jurczak-Morris", title = "'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "9 - 24" }