-
Kilka refleksji na temat książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego "Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość, rudymenta, meandry, dylematy", Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie 2019, ss. 210 Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36) / s. 241 - 2482021CZYSTY TEKST
Tomasz D. Mames, Andrzej Michał de Tchorzewski, Kilka refleksji na temat książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego "Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość, rudymenta, meandry, dylematy", Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie 2019, ss. 210 , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 241 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz D. Mames, Andrzej Michał de Tchorzewski", title = "Kilka refleksji na temat książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego "Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość, rudymenta, meandry, dylematy", Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie 2019, ss. 210 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "241 - 248" }