-
Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego Opublikowano w: Seminare. Poszukiwania naukowe 2018 / Tom 39 / Numer 1 / s. 105 - 1172018CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Urszula Dernowska, Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego , Seminare. Poszukiwania naukowe, 2018 / Tom 39 / Numer 1, s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Urszula Dernowska", title = "Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego ", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2018 / Tom 39 / Numer 1", pages = "105 - 117" }
-
"Fatamorgana saudyjskiej przestrzeni społeczno-kulturowej kobiet : płynne horyzonty socjalizacji, edukacji i emancypacji", Anna Odrowąż-Coates, Kraków 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Krytyczne / Critical Studies 2018 / Numer 6 / s. 123 - 1272018CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Anna Odrowąż-Coates, "Fatamorgana saudyjskiej przestrzeni społeczno-kulturowej kobiet : płynne horyzonty socjalizacji, edukacji i emancypacji", Anna Odrowąż-Coates, Kraków 2015 : [recenzja] , Studia Krytyczne / Critical Studies, 2018 / Numer 6, s. 123 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Anna Odrowąż-Coates", title = ""Fatamorgana saudyjskiej przestrzeni społeczno-kulturowej kobiet : płynne horyzonty socjalizacji, edukacji i emancypacji", Anna Odrowąż-Coates, Kraków 2015 : [recenzja] ", journal = "Studia Krytyczne / Critical Studies", issue = "2018 / Numer 6", pages = "123 - 127" }
-
Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczyciela Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24) / s. 81 - 1042018CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczyciela , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 81 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczyciela ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "81 - 104" }
-
Edukacja skupiona na karierze, czyli o roli edukacji formalej i pozaformalnej w przygotowaiu do życia zawodowego Opublikowano w: Seminare. Poszukiwania naukowe 2022 / Tom 43 / Numer 1 / s. 67 - 782022CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Edukacja skupiona na karierze, czyli o roli edukacji formalej i pozaformalnej w przygotowaiu do życia zawodowego , Seminare. Poszukiwania naukowe, 2022 / Tom 43 / Numer 1, s. 67 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Edukacja skupiona na karierze, czyli o roli edukacji formalej i pozaformalnej w przygotowaiu do życia zawodowego ", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2022 / Tom 43 / Numer 1", pages = "67 - 78" }
-
Moralność i bullying : edukacja charakteru podstawowym elementem w rozwiązaniu problemu dręczenia rówieśniczego w szkole? Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 1 (14) / s. 169 - 1932016CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Moralność i bullying : edukacja charakteru podstawowym elementem w rozwiązaniu problemu dręczenia rówieśniczego w szkole?, Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 1 (14), s. 169 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Moralność i bullying : edukacja charakteru podstawowym elementem w rozwiązaniu problemu dręczenia rówieśniczego w szkole?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 1 (14)", pages = "169 - 193" }
-
Klimat klasy szkolnej jako kategoria pedagogiczna Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 93 - 1072022CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Klimat klasy szkolnej jako kategoria pedagogiczna , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 93 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Klimat klasy szkolnej jako kategoria pedagogiczna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "93 - 107" }
-
O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 3 (67) / s. 147 - 1592014CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "147 - 159" }