TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
„Miasto ogród” : analiza możliwości wykorzystania walorów urbanistyczno-krajobrazowych w promocji miasta i budowaniu jego marki na przykładzie wybranych miast polskich Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2014 / Numer 2 (12) / s. 112 - 1242014CZYSTY TEKST
Anna Hulicka, „Miasto ogród” : analiza możliwości wykorzystania walorów urbanistyczno-krajobrazowych w promocji miasta i budowaniu jego marki na przykładzie wybranych miast polskich, Polityka i Społeczeństwo, 2014 / Numer 2 (12), s. 112 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Hulicka", title = "„Miasto ogród” : analiza możliwości wykorzystania walorów urbanistyczno-krajobrazowych w promocji miasta i budowaniu jego marki na przykładzie wybranych miast polskich", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2014 / Numer 2 (12)", pages = "112 - 124" }