Cezary Szpytma
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 4(31) / s. 23 - 412015CZYSTY TEKST
Cezary Szpytma, Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 23 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Szpytma", title = "Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "23 - 41" }
-
Rola architektury w tworzeniu aktywnego środowiska edukacji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 1 (73) / s. 119 - 1362016CZYSTY TEKST
Cezary Szpytma, Rola architektury w tworzeniu aktywnego środowiska edukacji, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 119 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Szpytma", title = "Rola architektury w tworzeniu aktywnego środowiska edukacji", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "119 - 136" }